Min blogg

Hej till mig själv och eventuellt någon annan som mot all förmodan skulle vilja läsa det här. Jag heter Daniel Löfgren och är lastgammal och färdig för skroten när jag fyller 26 år den 28:e december och inte längre på något sätt kan betraktas som ungdom. Jag älskar julen och dess must och tycker om min flickvän ännu mer än filmen Pearl harbour suger. Jag är musiker (spelar i ett pop/rockband som heter lampshade) och försöker också att studera lite religion och historia när jag hinner.  Jag är intresserad av det mesta, men livsfrågor, sport, film och musik är väl de största intressena. Nu har jag skapat en egen liten blogg för att ventilera mig i denna spännande värld. Jag kommer att blanda och ge i ett brett och flummigt spektra på denna sida.

Jag ska försöka ha lite underavdelningar för att det ska bli lättare att komma åt. De kategorier jag än så länge kan utlova är:

Sport - med många åsikter om media och funderingar kring vad och vem som är bäst o.s.v.

Musik - mest tips och berättelser om musikupplevelser ingen debatt här.

Film - hyllningar och sågningar

Livsfrågor - funderingar över djupsinnigheter samt debatt och tankar kring viktiga frågor

Sjuklighet - en avdelning där jag kommer att få utlopp för allt som jag tycker är så himla skoj, troligen den avdelning som blir mest välfylld


Kommentarer
Postat av: Eli

duh....testa att fylla 30 om två veckor ;) då känner du dig verkligen lastgammal :P

Postat av: stina

hej tuffing. jag ska länka din blogg från min!

2005-10-06 @ 16:49:47
Postat av: Mats-Olas Fanclub

Trevligt att se att även du skaffat blogg. Jag ser fram emot att läsa den!

2005-10-06 @ 19:05:04
URL: http://matsolasfanclub.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback