Links

Jag lägger inte så ofta ut länkar på min blogg, men för att försöka knappa in lite på the linkmaster så följer här en blogg full av länkar.

Först och främst måste ni kolla in den här killens flaguetter. Det är helt sjukt att kunna spela så.

Om man vill ha roligt länge så tycker jag man ska gå in här och skratta sig igenom ruta för ruta. Ibland dyker det upp en och annan som man bara förstår om man bor i USA, men det vägs upp av allt annat. Jag menar vad sägs om ett möte för Anonyma långsamma Geparder?


En mycket rolig sida, som dock säkert alla mina läsare känner till.

Ni är väl inne här och kollar upp syftningsfel och särskrivningar ibland?

För att kolla hur populär jag är ska jag länka till den här sidan med min bloggväns textstarka låtar och se om den kraschar, inte så troligt men värt ett försök.

Denna länk ber jag om ursäkt för på förhand och passar på att säga att jag faktiskt älskar katter och praktiskt taget är en själv. (Man måste klara omgången delat på två, omgång 6 måste man alltså klara tre stycken och omgång 10 fem stycken. Det avrundas uppåt så det är fem som gäller även i omgång 9)

För att bevisa att jag tycker om katter följer här den ultimata samlingen av kattklipp.

Den här är suverän och en ok låt att ha i huvudet resten av dagen.

Lite tips för den som vill skicka ett kärlekskort.

Kloka ord och mycket lärdom, speciellt rekommenderad för lärare.

Och en av de ultimata klassiska sångerna (se upp bara så att CMR inte kollar in denna länk).

Sanningen om Backstreet Boys.

En lysande uppfinning

Roliga reklamfilmer

Klassiskt sportklipp (OBS jag gillar fåglar också).

Det finns mycket på denna sida, men viktigast är att du går in och klickar på hästarna i hagen, klickar på hästen i mitten och börja med sången

Sätt igång och njut!


Kommentarer
Postat av: Mats-Olas Fanclub

The Linkmaster says: Well done!

Gitarrpojken var helt sanslös, bland det värsta jag har sett och hört. Även serierna var grymma!

Tyvärr är min uppkoppling så dålig att många av filmklippen knappt gick att se, men det är inte så mycket att göra åt.

Väldigt underhållande, helt enkelt=)

Postat av: SMÄM

Jag klickade på myspace-länken och tro det eller ej; den krashade inte... Jag vet inte? Beror det på att din blogg inte är lika traffikerad som stina47 eller 47.se?!?!?!? ;P

2006-08-17 @ 23:03:44
URL: http://smam.blogg.se
Postat av: Robodan

Smäm: Det är väl ganska solklart så! :-)

Mats-Ola (Alias Olof): Tackar! :-) (förlåt)

2006-08-17 @ 23:13:22
Postat av: Mats-Olas Fanclub

Ja, du får nog bara acceptera att du inte är lika populär som en del andra:)

Sedan tycker jag att det börjar bli en dålig vana hos dig att ange mitt namn, så där öppet:)

2006-08-18 @ 00:53:24
Postat av: kitty

i like shooting the cats. det är roligt när benen fladdrar iväg. muahhaha.

2006-08-22 @ 18:30:21
Postat av: hannie

jag tyckte backstreet boys var skoj...

2006-08-24 @ 12:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback