..........make your own kind of music, sing your own special song......even if nobody else sings along"

Hörde lite på Christer innan idag. Ja, alltså inte en kille som heter Christer utan radioprogrammet Krister (vet ej stavningen). Insåg då att jag inte saknar särskilt mycket av mitt ständiga sommarjobb på kyrkogården (som jag slipper i år), men radion saknar jag. Det går förstås att sätta på radion ändå, men det blir liksom inte av. Idag pratade de om fina låttexter. Rubriken här tycker jag är en riktigt kanontext som också ackompanjerar en kanonserie.


Sjuuukt nervös är jag nu. Daniel Andersson spelar ikväll. Det kan väl aldrig vara bra. Sjukt defensivt tänk och märkligt med tanke på Anders Svenssons säsong. Kim blir verkligen misshandlad i landslaget.

Känns som om det blir en trist 0-0-match.


Inte lika trist som Frankrikes igår hoppas jag.

Holland-Italien var fantastiskt! Trodde Luca Toni visste hur man avslutade.

Återkommer efter matchen med lite svavel över SJ, Aftonbladet och...förhoppningsvis inte Lagerbäck.

Kommentarer
Postat av: SMÄM

men det gick ju fint det där.

Postat av: Robodan

japp, överraskande bra!

2008-06-11 @ 11:28:39
Postat av: hannie

ja, gud ja. ingen trist o-o-match inte!

2008-06-11 @ 19:46:23
Postat av: SMÄM

det är skoj att alla svenskar resonerar "ja, nu behöver man inte skämmas för att vara svensk". ungefär som att fotboll avgjorde något sådant..

2008-06-11 @ 21:05:28
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: stina

man ska alltid vara stolt över att vara svensk.

2008-06-12 @ 10:07:01
Postat av: SMÄM

ja!

2008-06-12 @ 19:26:45
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback