Den personliga listan

Det går inte att ha med låtar som man själv varit med och gjort på en lista över världens bästa låtar. Men eftersom jag ändå inte är alldeles ödmjuk utan faktiskt tycker att en hel del musik som jag spelat är bra så kommer här en högt personlig lista med de bästa låtarna som jag själv varit med och gjort på olika sätt.

1.    it's OK - lampshade
2.    plakka plakka - lampshade
3.    soul deluxe - the longroad orchestra
4.    dear sister - the longroad orchestra
5.    help him now - henk
6.    reunited - the longroad orchestra
7.    fjäril - lampshade
8.    the hug - lampshade
9.    check out - Wakers
10.  I just want you to know - Wakers
11.  all is coming clear - henk
12.  joy - lampshade
13.  don't bring me down - the longroad orchestra
14.  truth - Wakers
15.  fallin' into - henk

Kommentarer
Postat av: Mats-Olas Fanclub

En del riktigt bra låtar. Den gamla Wakers-dängan I just want you to know hade jag helt glömt bort, men jag tyckte att den var grymt bra, har jag för mig. Du råkar inte ha någon gammal inspelning kvar av den?

2006-08-27 @ 16:25:02
Postat av: Robodan

Jag vet att jag har någon minidiscinspelningen av den någonstans, men jag hittar den inte. Synd den är den enda låten som saknas för att kunna sätta ihop en Wakers-best-of-platta:-)

2006-08-27 @ 17:35:47
Postat av: stina

jag har hört på tok för lite henk och wakers för att kunna uttala mig om denna lista :) men vinnaren är den solklara ettan iaf. den eller the hug.

2006-08-27 @ 19:19:21
Postat av: Mats-Olas Fanclub

Robodan: Synd, jag hade gärna hört den igen!

Stina: Du kan trösta dig med att du inte är ensam, nära nog alla människor på jorden har hört för lite Wakers och Henk!:)

2006-08-28 @ 12:58:47
Postat av: SMÄM

Det är FLERA av de här låtarna som jag måste höra känner jag! Annars håller jag med om att listan håller världsklass! :D Har lyssnat på lampshade flera dar nu! Mycket, mycket bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback