Harry Potter

Jag hade inte insett det innan! Jag har sett de där böckerna i många år nu och jag såg filmerna, som bara blev bättre och bättre...men jag hade inte insett det....Harry Potter-böckerna är helt makalöst bra! Efter att ha avslutat bok nr. 6 brinner jag av iver att diskutera mina teorier om fortsättningen, vilket förstås inte går för man vill ju inte förstöra för alla som kan tänkas voilja läsa böckerna. Men mest av allt brinner förstås en längtan av att vilja läsa bok nummer sju!!! Men den finns ju inte! Snälla ge ut den snart!!!

Jag kan bara komma på två bokserier som är bättre än Harry Potter; Ringentriologin och Bibeln, så bra känns de just nu. Kanske jag ändrar mig någon gång, men så känns det just nu!

Läs Harry Potter om ni inte har gjort det!

Kommentarer
Postat av: stina

redan gjort. å äntligen, äntligen kan vi diskutera detta. jag behöver inte hålla det hemligt anymore!

2006-08-15 @ 23:44:47
Postat av: Mats-Olas Fanclub

Äh, de är alldeles för tjocka! Jag läser inte något som är tjockare än sporten idag:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback