Här kommer tredje bloggen samma dag

Sådana här listor, som den Stina nyss producerade är alltid roliga att fylla i. Så här har ni min version:

A) Fyra jobb som jag haft
1: Lärare både här och där
2: Dödgrävare i Smålandsstenar
3: Gåvoförmdelare alt. Tiggare på Hörselskadades riksförbund
4: Rockstar



B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1: Sagan om ringen-triologin
2: Love Actually
3: Torsk på Tallin
4: Life of Brian


C) Fyra platser jag bott på
1: Långgatan i Smålandsstenar
2: Blåklintsvägen i Smålandsstenar
3: Björnkärrsgatan i Linköping
4: Hjälmsätersgatan i Linköping


D) TV-program jag älskar att titta på (som går just nu)
1: Lasse & Majas detektivbyrå
2: Anders & Måns
3: Sveriges modernaste land
4: Sport


E) Fyra platser jag har semestrat på
1: Tanzania
2: Sydney (en del jobb också)
3: Fjällen
4: Alperna


F) Webbsidor jag besöker dagligen
1: Webmail
2: olika bloggar
3: sportbladet
4: svt.se (text-tv)

G) Fyra favoritmaträtter
1: Makaronipudding
2: Fars potatismos
3: Fläskfilé och klyftpotatis
4: Tacos

H) Det här äter jag bara inte
1: Bruna bönor
2: kakor med citron i
3: Epitoke (som potatismos fast med banan i)
4: Citronformage


I) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu
1: I Stinas famn
2: I ett snölandskap
3: På safari i masai mara
4: Allt på en gång:-)


J) Fyra drömyrken
1: Lärare
2: komiker
3: Rockstar
4: idrottsstjärna


K) Fyra favoritartister
1: Sigur Rós
2: Loney dear
3: Mogwai
4: Kent


L) Om jag vann 100 miljoner skulle jag:
1: Betala av alla lån
2: Skänka pengar till behövande (minst 70 milj.)
3: Köpa lägenhet
4: Resa

Kommentarer
Postat av: hannie

dina bloggar kommer i stim=) den här listan är faktiskt interesting. kul o få veta lite ny nyttig info=)

2006-12-17 @ 23:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback