Små saker

De små sakerna i livet kan förändra allt! Man kan vara nere och tycka allt är crap och så händer plötsligt något som får en att inse att livet är toppen!

Det kan vara någon som säger att de tycker man gjort något bra

Det kan vara ett OS-guld

Det kan vara en bokad spelning på HG i Linköpng eller landet i Stockholm

Men allra mest inser man hur bra livet är när någon i ens närhet ger en, en kram och säger att man är bra. Sådana små saker gör livet värt att leva, hur än privatekonomin eller världssituationen ser ut.

Dagens boktips: Livets Pärlor av Martin Lönnebo, ta dig tid och tänk de djupa tankarna.
Dagens konserttips: Lampshade på HG, torsdagen den 9:e mars
Dagens låttips: Hoppipolla med Sigur Rós
Dagens OS-tips: Titta på minnena igen på svt.se

Jag har funnit min ängel. Det är nog det bästa av allt!

Kommentarer
Postat av: stina

det var en personlig blogg :) roligt. det ska bli urskoj med HG :) ps. det kan även vara många os-guld.

2006-03-01 @ 17:26:42
Postat av: hannie

ser verkeligen fram emot torsdag. det är på tiden att jag får höra er live.

2006-03-06 @ 19:12:02
Postat av: Mats-Olas Fanclub

Apropå hg-spelningen, hur gick den? Jag är lite nyfiken på att höra vad jag missat:)

2006-03-11 @ 00:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback