Grattis!

Grattis hannie och alla andra Elfsborgsfans, vilken start ni har fått. Anders Svensson gör succé på kanten och Elfsborgs lite tunna trupp kan kanske, kanske hålla.

För övrigt går det riktigt bra för Arsenal också just nu. Henry har kanske aldrig varit bättre.

Grattis Åsa och alla Färjestadsfans. Äntligen guld efter tre silver. Ett extra grattis till Per Hållberg som hade sex silver (tre med Modo och tre med FBK) och nu äntligen fick ett guld.

Grattis Lina, som fyllt år och fått en lägenhet och som dessutom verkar ha härligt flyt i livet  

Förhoppningsvis kan jag även säga Grattis! till Olof och Åsa på jobbfronten. Jag får nöja mig med ett stort lycka till där!

Grattis stina47 och smäm till 47.se. Det är ju verkligen succé!
Se upp så ni inte dras in i någon 47-sekt bara:-)

Grattis till mig och andra svenska hockeyfans, som för första gången på länge kan säga att VM verkligen är en skitturnering som inte borde spelas varje år. Denna gång är tre kronor nämligen olympiska mästare och det är finnar, ryssar och kanadensare som måste satsa allt för att vinna VM och återupprätta äran.

Grattis alla till våren som äntligen har kommit!

Kommentarer
Postat av: stina

jaa! hurra hurra hurra hurra!

2006-05-04 @ 09:20:08
Postat av: dressman

å grattis linköping, nu öppnar dressman i varje gatuhörn.

2006-05-04 @ 09:20:36
Postat av: Mats-Olas Fanclub

Undrar hur det kommer sig att dressman skrev sitt meddelande halvminuten efter stinas...

2006-05-04 @ 17:15:10
Postat av: Robodan

Ja de brukar ju alltid vara först:-)

2006-05-04 @ 18:54:04
Postat av: Robodan

Ja de brukar ju alltid vara först:-)

2006-05-04 @ 19:05:08
Postat av: hannie

tack tack=) jag firar elfsborg genom att gå runt o va kaxig och arsenal firar jag med min nyinköpta musmatta.

2006-05-06 @ 00:53:39
Postat av: Lina

Åh, tack tack!

Grattis själv till lägenheten och en lyckad turné!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback