Som alla andra

Även jag ska hänga trenden. Här kommer alltså ett antal svar på frågor med hjälp av låtar framvalda ur en av mina playlist med shufflemetoden:

Will it be ok? Fjäril - lampshade (en flygande start)
How are you feeling today? we'll be fine (fast jag mår bara toppen)
How do your friends see you? Björnes magasin (ja kanske :-)
Will you get married? California dreaming - the mamas and the papas (det är en sann dröm)
What is your best friend's theme song? vaka - Sigur Rós
What is the story of your life? your song - Ewan McGregor (ett vackert svar som kan stämma)
What was high school like? it's OK - lampshade
How can you get ahead in life? new world - Björk (ett nytt kapitel öppnar en helt ny värld)
What is the best thing about your friends? revolt III - kent (???)
What is tonight going to be like? swarming - Efterklang
What is in store for the remainder of this weekend? high and dry - Radiohead
What song describes you? In the well (nja...det kan jag ju inte hålla med om helt)
To describe your grandparents? She came home for Christmas - Mew (Visserligen står det she, men annars skrämmande sant. Morfar fick komma hem på juldagen)
How is your life going? hear you me - Jimmy Eat World (?)
What song will they play at your funeral? be mine - Robyn :-)
How does the world see you? Autum leaves - Eva Cassidy (ja höstlöv är ju vackra)
Will you have a happy life? Everyone´s got AIDS - Team America Soundtrack (ajajaj, det låter illa)
What do your friends really think of you? milano - Sigur Rós (makes no sense)
Do people secretly lust after you? Come on, come all - this beautiful mess :-)
How can I make myself happy? the blewer's daughter - Damien Rice (glasblåsare och panta flaskor ur ju typ samma)
What should you do with your life? havet är djupt - Lilla Sjöjungfrun Soundtrack
Will you ever have children? Amie - Damien Rice


Kommentarer
Postat av: Mats-Olas Fanclub

Frågan om det lyckliga livet gick kanske inte så bra, men du verkar i alla fall vara eftertraktad! Och det verkar ju som att du kommer att få en dotter vid namn Amie:)

2006-10-27 @ 18:31:34
Postat av: SMÄM

aa. glasblåsare och pantmästare är samma sak :) goeran -kärlek-

Postat av: stina

smäm: det är nästan samma sak :) flaskor som flaskor liksom.

alinge hälsar till dig.

2006-10-28 @ 00:11:46
Postat av: hannie

oj, alla snodde dom kommentarerna jag tänkte skriva ju...

hey, hur tror du man ska tolka fjäril? jag fick ju den låten med, fast på om jag kommer gifta mig...

2006-10-28 @ 15:54:44
Postat av: Robodan

Eftersom den handlar om hur en killfjäril räddar en tjejfjäril och tillsammans med vinden lär henne flyga (högst troligt om hur två medlemmar i lampshade blev tillsammans) så känns den väl extrent positiv! :-)

2006-10-28 @ 18:51:53
Postat av: Simon

Refr:
Aids Aids Aids Aids
Aids
Aids Aids Aids Aids Aids

2006-11-01 @ 23:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback